יש לי וידוי: אני לא אוהב מים! יש אנשים שלא מצליחים להבין אותי אבל אני יודע שאני לא היחיד שהטעם הטפל והריק של המים פשוט לא מעודד אותו לשתות. אבל שתיה זה חשוב וכדי שלא נתייבש וגם לא נזדקק לממתיקים לא בריאים אספתי כמה שיטות להפוך את המים לטעימים יותר בלי סוכר:

מים זה חשוב ובמיוחד בישראל ובטמפרטורות חמות, אבל גם בחורף!. המים מרכיבים חלק ניכר מהגוף שלנו ודרושים לתהליכים רבים בגוף. רבים מסתובבים כשהם בעצם חצי מיובשים ויש לזה לא מעט בעיות: כאבי ראש, עייפות, בעיות בעיכול, ועוד. 

זאת ועוד- מי שלא אוהב מים נמצא בקבוצת הסיכון לצרוך את הנוזלים שלו עם סוכרים ריקים ומשמינים ללא תועלת בריאותית: משקאות ממותקים, קולה ומשקאות מוגזים שאינם בריאים. מכאן ועד להרגל להכניס כמות גדולה של סוכר לכל משקה הדרך קצרה, וזו דרך שמומלץ למצוא לה אלטרנטיבה בריאה יותר ומשמינה פחות. 


ערוץ הכושר של FITPANEL בטלגרם – מצטרפים פה!


1. להפוך את הלימון ללימונדה בלי הפקה

שנים שהתבאסתי ממים. מה לא עשיתי: שמתי קצת תרכיז קנוי בכמות של "מים בטעמים", עברתי מקולה לספרייט כי הורידו שם לחצי כמות הסוכר (זה עדיין מלא!)… כל אלה לא הוציאו אותי מבסוט יותר עד שקיבלתי את הטיפ הטריוויאלי הזה עם שקית לימונים מאמא: פשוט חוצים לימון אחד לשניים וסוחטים חצי לימון לכוס מים. לא צריך סוכר, לא צריך שום דבר מורכב. לא צריך כלי לסחיטת פירות הדר – פשוט לחיצה על חצי לימון וסחיטה שלו אל הכוס. זה יוצא כמעט כמו לימונדה, מנטרל את הטעם הנייטראלי של המים, וטעים אש. העדר העבודה והמיידיות של זה הופכים את זה לטיפ מנצח שגרם לי לשתות הרבה יותר. אפשר להשאיר גם פרוסות חתוכות במים. 

2. תה קר (בלי סוכר)

הבעיה עם מים ששקיות התה לא מגיבות אליהן טוב כ"כ כשהמים קרים. אז אחד הטריקים הוא לחמם כמות קטנה מאוד של מים רותחים, למלא שני ס"מ בכוס ולתוכה לזרוק את שקית התה. אפשר ללכת על כל מגוון הטעמים של תה שיש היום מה שמגוון עד מאוד את אפשרויות השתיה האלה מעבר לכותרת של "תה קר" בלבד- עושר הטעמים גדול והתה ימוצה ויצא כשיהיו לו קצת מים חמים בתחתית. על זה מוסיפים מים קרים ואתם מסודרים. 

3. לשתות מים עם עשבים 

כמו תה עם עשבים שונים: נענע, לימונית, לואיזה וכו' כך גם ניתן פשוט להכניס את כל אלה לקנקן מים קרים רגיל. אפשר קצת "לשבור" אותם כדי לסייע לטעמים לצאת עוד יותר (אבל להזהר שלא יתחילו להתפזר חתיכות ואז פחות כיף). אני מודה שזה כיוון מורכב מבחינתי כי הזמינות של כל העשבים האלה לא מי יודע מה עבורי ושקיות התה או הלימונים פשוט נגישים יותר, אבל גם זה פתרון. 

לשתות מים

4. בקיץ – מלון, אבטיח, ענבים…

פירות הקיץ עשירים בנוזלים ואפשר להשתמש בהם כדי קצת להעביר מהטעמים שלהם למים. המטרה היא להוסיף קצת טעם לא להפוך את זה לתרכיז פירות (נכון, יש טיפה סוכר אבל זה באמת זניח). לוקחים את הפירות האלה, קוצצים על קרש חיתוך ומעבירים את התוצרת הקצוצה עם הנוזלים שהצטברו לתוך המים. לרוויה. אגב, אפשר להכניס את הדברים האלה לכלי קוביות הקרח שלכם ובפעם הבאה שתוסיפו קוביות הן יגיעו כבר עם הטעם. זה נכון כמובן גם לגבי הלימון.

5. לשתות מים עם בועות – סודה 

משום מה להרבה אנשים שמים לא עוברים להם חלק בגרון סודה כן עושה את העבודה. האשליה של משהו שקורה בפה מצליחה לעבוד גם עלי, וסודה עדיפה בעיני על מים פשוטים. 

אהבתם את הטיפים? כנסו לכל כתבות התזונה שלנו וגם הרשמו לניוזלטר המעולה:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים