חברת המשקפיים האיטלקית Rudy Project יוצאת עם ליין משקפי לייפסטייל המיועדים לשימוש מחוץ לספורט יחידני… אז אתרי "הפאנל" מצטרפים למחאה הדמוקרטית בישראל בתחרות תגובות מחאה על המצב. ככה מצטרפים: 

מאת: האינסטגרם של fitpanel.co.il

מחלקים RUDY באינסטה של הפאנלים!

הפאנלים – ארבעה אתרי הספורט והטיולים הטובים בישראל, מזמינים אתכם, אולי להרוויח משקפיים שנחלק למנצחים בתחרות המחאה בעמודים שלנו. את התחרות נקיים שלוש פעמים על שלוש זוגות משקפיים שונים מהזוגות שפה בתמונה: 

Rudy project giveaway

איך נכנסים לתחרות

  1. לעקוב אחרי האינסטגרם של fitpanel.co.il – הפאנל החדש לכושר, בריאות ותזונה
  2. להגיב לפוסט הרלבנטי באינסטגרם עם תיוג חברים – וההסבר שלכם: למה הדמוקרטיה ראויה למאבק שלנו? ולמה יש לאפשר לכם לנסוע לאן ומתי שאתם רוצים לאיזה מטרה שבא לכם? (ללא התקהלות)

מי שמתייג יותר חברים מגדיל את הסיכוי שלו לזכות! מי שההסבר שלו מוצלח מגדיל גם הוא! הומור, סרקזם, ביקורת, ודיעות מקוריות – יעלו את סיכויי ההצלחה שלכם. בצעו את שתי הפעולות האלה ואולי תקבלו משקפיים!

Rudy Project CROZE

תפסנו קריזה מהסגר אז מתחילים עם ה-CROZE:

הגשר הכפול של הקרוז מתמזג עם הלייפסטייל והעיצוב של Rudy Project בדגמים המתקדמים יותר – כמו האפונים הרכים ברי הכיוונון למבנה הפנים בהתאמה אישית, וכמו הקימורים האלגנטיים בצד. הקרוז מספק נוחות מצוינת ומראה טרנדי, גם לנשים וגם לגברים, עם טאצ' וינטג' קלאסי שמרמז על לייפסטייל אקטיבי. 

לקניה באתר רודי פרוג'קט ישראל 

מבצע משקפיים

הקרוז הוא דגם חזק וסטייליסטי

העיצובים עדכניים כל הדגמים החדשים במשקפי ה Apre-sport האלה, מבשרים את השינוי העיצובי שעוברת רודי בשנים האחרונות: דגמים יפים, עם לוק ייחודי. בתוך עם הרחבת הליין גם לאלה שמחפשים משהו קיצוני, איטלקי, אופנתי אדג'י יותר:

rudy project

עלות המשקפיים החל ב 680 שח (ובהתאם לסוג העדשה יש מחירים נוספים) וניתן להשיגם באתר Rudy Project Israel.

משקפיים איכותיים

מנהלות לתחרות

מנצח שלא יגיב בתוך 24 שעות על הפנייה אליו עם פרטי הקשר המלאים שלו ונכונות לשתף פעולה בעניין נצחונו מבוטל והזכייה תועבר למשתתף אחר. ההחלטה מי מנצח בתחרות היא של המערכת בלבד, ותעשה במסרון אישי באינסטגרם. המשקפיים ימסרו למנצח ברודי פרוג'קט באבן יהודה, במפגש וצילום משותפים שיערכו עד שבוע מההודעה בתיאום עם הזוכה (מי שלא נצליח לתאם איתו- הזכיה עוברת לזוכה אחר). הזוכים חייבים להסכים לפרסום ההודעה והתמונה שלהם במדיות של הפאנלים. טל"ח.